24 martie 2016

Coronița Milostivirii Divine Coronița Divinei Îndurări Rozariul Milostivirii lui Dumnezeu

Coronița Milostivirii Divine Coronița Divinei Îndurări Rozariu
Vă prezentăm varianta oficială a Coroniţei/Rozariului Milostivirii lui Dumnezeu (Divinei Îndurări), este recomandată ora 15.00 pentru această rugăciune!

Se recită cu ajutorul Rozariului Sfintei Fecioare Maria.

Începutul Coroniței Divinei Îndurări :

În numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.
sau:
Dumnezeule, vino în ajutorul Meu.
Doamne, grăbește-te să mă ajuți. Slavă Tatălui ...


- se formulează intenţiile de rugăciune (de exemplu, pentru convertirea unui suflet, pentru a cere o virtute, un har, un ajutor, etc., „Cu aceasta vei dobândi totul, dacă ceea ce vei cere va fi după voința Mea" (568), spune Isus.)

- se spun :     Crezul...,    Tatăl nostru...,    Bucură-te Marie...

- pe bobiţle mari, înainte de fiecare decadă a rozariului se spune:

Veșnice Părinte (Părinte veşnic), îţi ofer Trupul şi Sângele, Sufletul şi Dumnezeirea Fiului Tău preaiubit, Domnul nostru Isus Cristos, pentru ispăşirea păcatelor noastre şi ale lumii întregi!

- pe bobiţle mici de la fiecare decadă a rozariului se spune (de 10 ori):

Prin (mai corect: Pentru) Pătimirea Sa dureroasă, ai milă de noi şi de întreaga lume!
sau:
Prin dureroasa Sa Pătimire, ai milă de noi și de întreaga lume.

- la final, se spune de trei ori invocația:

Sfinte Dumnezeule, Sfinte Tare, Sfinte Fără de Moarte, ai milă de noi şi de întreaga lume!

„Iată o rugăciune scurtă pe care ți-o cer:

<< O, Preasfântă Inimă a lui Isus, din care a țâșnit sânge și apă ca izvor de îndurare pentru noi, mă încred în Tine >>.

Când, cu credință și cu inimă căită, îmi vei recita această rugăciune pentru un anumit păcătos, Eu îi voi dărui harul convertirii".

sau o altă rugăciune:
O, Sânge şi Apă, care ai ţâşnit din Preasfânta inimă a lui Isus, ca izvor de Îndurare pentru noi, mă încred în Tine!
sau:
O Sânge și Apă, care ai țâșnit din Inima lui Isus, ca un izvor de milostivire pentru noi, mă încred în Tine!

- opțional se spune și o rugăciune după intenția Sfântului Părinte Papa Francisc, rugăciunea Adu-ți aminte ..., după care se poate spune
Litania Divinei Îndurări ... și Calea Sfintei Cruci ...

„Copila Mea - zise Isus Sfintei Faustina - îndeamnă sufletele să recite Coronița pe care ți-am dat-o, căci prin aceasta îmi place să le dăruiesc tot ceea ce doresc" (508). „Cu aceasta vei dobândi totul, dacă ceea ce vei cere va fi după voința Mea" (568).
„Preoții să o ofere păcătoșilor ca pe ultima lor șansă de salvare" (263).
„Scrie că, atunci când va fi recitată Coronița lângă muribunzi, mă voi pune între Tatăl și sufletul muribundului nu ca Judecător, ci ca Mântuitor" (508-509).
„Păcatele de neâncredere sunt acelea care mă rănesc cel mai mult" (374).

Cifrele din paranteze reprezintă numărul paginii din Jurnalul Sfintei Faustina Kowalska, Ed. Libreria Editrice Vaticana 1997, de unde sunt luate textele.

Niciun comentariu: